Weyh!!! Korang Aku Nak tulis cerita tahyul nie!!! kowang nak baca tak!!!

Tiba-tiba Idea datang~ tp.....


Kalau korang ada follow cerita Frozen FanFic aku, mesti korang sakit hati sangatkan... actually cerita tu body of the story and conclusion of the story also i had already done but, when i need to write the whole damn story using the body that i wrote earlier on my books, all of the sudden i become blank and lost... so sekarang aku ada cerita baru yang nak tulis... jadi Frozen FanFic kene tunggu turn sampai mood aku datang untuk tulis cerita Frozen tu sampai habis ok... I'm SORRIEEEEE~ 
Well oleh kerana sekarang ini semua orang dapat demam cerita melayu, jadi aku akan tulis cerita melayu yang cliche... yang semua orang dah boleh agak apa yang akan terjadi dan apa babak seterusnya dan bagaimana watak jahat, watak lelaki dan watak perempuan utamanya... alaaa mudah je~ macam mudah dot.com...
Jadi sila bersabar dengan aku dan kalau mengkome rase cerita aku yang cliche ini boleh di terima pakai... jadi selalu-selalu lah cek it out ok~ tapi aku rase.... kalau korang selalu sekodeng~ cerita baru aku selalu tulis kalu tak hari ahad~ aku tulis hari senin~ sebab itu je masa yang aku boleh berpikir dengan panjang~ itu pon klw cek Toon tak kaco~ kalau dia kaco~ sume idea~ berenang-renang ke tepian~ dan ke laut dalam~ hilang dari radar tanpa di kesan oleh otak aku yang suka lupa ini.
Apa tajuk cerita aku~ errrrr Untitled aku tak pikior lagi~ kalau mengkome bace dan tetibe ade idea nak bagi tajuk apa kat cerite aku~ mengkomen tuleyh lew yew kat komen di bawah nanti~ dengan Bismillah aku try untuk tulis babak yang pertama~ Stay Tune~ Insya ALLAH~

p/s: dah dari dulu aku tulis cerita tak penah nak habis.... jadi aku nak try habis kan cerita ini~ paraprapaparaaaa~ 

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu