Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu

Berkesan??? Does it Really Work??? or not???



sebelum aku mencuba dan membeli Inner Shine Pati Prune dan Camu Camu ini, aku search through da web... google sana, google sini and wat did i found... semuanya negative ol negative comment about this product berleluasa di blog-blog... aku pun was-was juga pada mulanya tetapi apa yang membuatkan aku terasa gatal tangan dan grab whole bunch of Innner Shine because, satu... harga dia tengah murah kerana promosi sedang di jalan kan... suggested place GUARDIAN rm44.90 kalau mak ngah tak lupa lah, dua... lagi murah dari produk-produk mencantikan kulit yang lain, tiga... kompem halal, empat... aku tak takoot nak cuba sebab Brand's adalah satu jenama yang terkenal di seluruh dunia.. aku confident bahan-bahan yang di gunakan adalah yang terbaik dan tidak akan merosakkan kesihatan dalam jangka masa panjang dan akhirnya lima... because i seeennnn da result with my own eyes... kawan kakak aku sendiri menggunakan InnerShine dari sebelum di tambah Camu Camu lagi... and her skin flawless and radiant... so do her's children.
Brand's InnerShine Pati Prune dan Camu Camu ini mempunyai rasa yang manis, adakah sangat manis... aku rasa ini adalah rasa manis yang sememangnya datang dari buah Prune... seperti mana yang kita tahu buah prune kaya dengan vitamin C dan di tambah pula dengan buah Camu Camu yang juga kaya dengan vitamin C... Apabila kedua-duanya di gabungkan sebotol InnerShine ini terlebih kaya dengan vitamin C, seperti yang kita tahu Vitamin C adalah baik untuk kulit dan juga kesihatan... jika kita selalu demam, doktor akan menasihatkan kita mengambil vitamin c lebih kan... jadi InnerShine bukan sahaja untuk kecantikan sekaligus ia juga bagus untuk kesihatan.

Jika anda mencari sesuatu minuman kecantikan yang effective dalam masa 3 jam, ini bukanlah jawapannya... jika anda mencari sesuatu yang memutihkan anda macam patung dalam masa 5 hari, ini bukan produknya....
jika anda mencari sesuatu yang membuatkan kulit anda nampak berseri dan sekata, ini barulah pilihan anda...

Cara penggunaan minuman kesihatan ini, pertamanya haruslah di simpan di dalam peti ais... produk ini memberi kesan yang lebih effective apabila ia di sejukkan... minum setiap hari sebelum tido dan sebelum minum pastikan anda menggoncangkan dahulu... jangan minum sikit-sikit... jika anda minum seperti ini akan akan mula membuat komplain dengan mengatakan ia rasa sangat manis... tetapi harulah minum dengan terus sehingga titisan terakhir... oleh kerana aku sayang sangat dengan pembaziran jadi aku campurkan dengan air kosong... goncang-goncang dan minum lagi... bak kata orang sehingga titisan yang terakhirlah kannn~... hahahahaha
tambah air untuk menghabiskan sisa-sisa pati prune (untill da las drop yeah)
Selepas 12 botol aku minum InnerShine Pati Prune dan Camu Camu ini apa yang aku dapat... apakah keputusannya... kulit aku menjadi sekata... walaupun tidak putih macam anak patung atau pun macam telah di rendam klorox... kulit aku rasa lebih licin daripada biasa... walaupun tak glowing tetapi berseri atau pun seperti nama produk ini sendiri SHINE...adakah aku akan terus meminum InnerShine ini... Yesss Ofcoz... sebab aku selesa minum InnerShine dan aku suka akan rasanya... 6 botol aku rasa tidak cukup untuk judge produk ini... minum 2 hari sekali... owhhh mungkin boleh tetapi pastikan akan minum lebih dari 6 botol... simpan dalam suhu bilik... hmmm maksudnya anda tidak membaca instruction cara penggunaan produk ini... MUST KEEP COLD so tat the product can give the result effectively... It will make your skin beautiful if u had this drink everyday... Brand's tidak menggunakan apa-apa bahan yang pelik-pelik dan tidak pernah di dengari jadi penggunaan masa panjang adalah perlu untuk bahan-bahan ini serasi dengan anda...

Update 2019: kita tak make up tebal tau gmbr ni, foundation L'ORÉAL TRUE MATCH n Lipstick WARDAH... Inilah my everyday look... 

 Aku sebenarnya tidak sedar akan perubahan kulit aku... cuma aku perasan... my face powder tat i wore to work last longer sampai aku balik kerje... tak payah touch up... dan yang paling pelik apabila kawan-kawan aku yang dah berbulan-bulan aku tak jumpa, asyik tanya aku "Kenapa kening kau makin hitam?" "kenapa your mole makin hitam jugak?" maksunya aku makin putih lah kan... HAHAHAHAHA dan ada makcik sampai pegang muka aku tanya pakai make up apa... bila dia tak dapat rasa bedak dekat muka aku... then dia tanya "apa petua nak dapat kulit licin" my answer simply "InnerShine" waaaahhhh

Aku dah merepek meraban pasal InnerSHine... padahal aku bukan jurucakap Brand's pun... aku pun tak di jemput hadir pada hari pelancaran InnerShine Prune essence with Camu Camu... apetah lagi di bayar untuk tulis semua nie... Cuma kepada sesiapa di luar sana yang baru hendak mencuba... just go ahead ia tidak membahayakan kesihatan dan jangan takoot dengan ol da negative statement from other blogger...

Update : 2019 - setia ke tak setia dgn Inner Shine... Ni gmbr full make up tp hanya menggunakan basic sahaja... Takde lima nam layer n tak tebal pun...  Mmg ske pakai nipis je make up senang nk remove kan... Esp time nk solat... Pakai wet tissue semua dah boleh remove dgn sehelai je... Alhamdulillah produk ni serasi dengan diri... Kulit nampak flawless kan... Sesiapa nak mencuba sila lah






p/s: aku nyatakan lagi... ini bukan produk yang bagi instant result dalam masa 3 jam or 3 hari... ini bukan produk yang akan membuatkan anda putih macam baru lepas kene rendam klorox... if u lookin tat kind of result dis product is not for you... thankiuuu~

               http://www.brandsworld.com.my/Our-Products/InnerShine/Prune-Essence-Plus-Camu-Camu

Comments

  1. Akak dh pakai berapa lama dah.. your story was inspired me. Maybe I need to try this supplement

    ReplyDelete
    Replies
    1. Product ni ok alhamdulillah cuma takde lah nmpk mcm Adira ke, zizi kirana ke, die tak jd putih gebu gebas mcm cuci dgn klorox but okay Insya ALLAH... Nmpk flawless licin je... Rambut pun mcm kurang gugur, pakai smp skrg... Dr tarikh cerite ini di tulis... 😘

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister