I WAS BORN TO LOVE U.........

 AN AMAZING FELING COMING THROUGH......💖💖💖


Tuan - tuan dan Puan - Puan ini adalah tajuk lagu daripada kumpulan 80an - 90an QUEEN. Saya bukan nak bercerita mengenai kumpulan QUEEN atau mengulas lanjut mengenai kumpylan tersebut,akan tetapi saya hanya ingin berkongsi mengenai lagu tersebut.

Soalan pertama, Korang pernah dengar tak lagu tu? kalau tak pernah dengar, silalah dengar yang telah remaster tahun 2011 atau yang paling penting bukan yang origial release.... Aku sebenarnya dah terkena jangkitan suka sangat dengan lagu tu di sebabkan Drama Jepun lakonan Takuya Kimura, sekarang dah jadi atok dah dia sekarang.

Cerita pasal Takuya Kimura ni, dialah aku punya Childhood crush. Nama pena aku, Keiskies juga sebenarnya asal nama Jepun, Keisuke. Di sebabkan asyik kene ajek SUKE.... SUKE ape... sampai menyampah jadinye... huhuhuhuhu... maka aku macam biasa bermesyuarat dengan diri sendiri untuk menukar menjadi Kei Skies... dan nama tu kalau orang tak alert die akan bunyi Keis Kies.... its called word play... ok ok ok.... saya cerita mengenai lagu I Was Born To Love You.

Lagu remaster ini di buka dengan bunyi ala - ala kipas Helicopter.... kemudian dia build up dengan nyanyian tanpa heavy music... pastu masa tu pun buat kita dah start rase angau, fikir pula watak Halu dalam cerita pride dengan character Halu yang charming, memang akan membuatkan kau rase nak layan lagu ni.

Lirik dia yang mudah, bersesuaian dengan aliran music pada tahun tersebut yang mana, lirik -lirik sangat lah mesmerising, sangat boleh di gunakan untuk di jadikan cerita essay masa zaman sekolah. Liriknya menceritakan di mana Lelaki tersebut sangat - sangat bersyukur dan gembira bertemu dengan wanita idamannya.... dan terdapat juga di dalam lirik lagu tersebut.... lelaki tersebut tidak menyangka yang mana doanya akan di makbulkan.

Kalau korang macam curious tentang cerita PRIDE ni, aku ade mengulas mengenainya... tahun dulu - dulu  PRIDE REVIEW... korang boleh tekan untuk membacanya. Dan aku pasti korang mesti suka, terutamanya yang suka Jamming, yang suka karoke, lagu ni seseuai untuk mengeluarkan anak tekak korang dan segala mak nenek stress... hahahahaha.

Semoga korang yang rajin membaca ini enjoy dengan pemilihan lagu oleh saya, di mana saya kembali in love dengan lagu ini, tetapi kali ini saya in love untuk melalak pulak... hahahahahaha alamak tapi tune lari lah.... taksangka pula lepas batuk teruk boleh effect nyanyi note tak kena... aduiiiiiiii yai aku dah jadi def note ke... takpelah korang semua... janji korang enjoy nye dengan lagu ni.




Lirik I WAS BORN TO LOVE YOU - QUEEN

I was born to love youWith every single beat of my heartYes, I was born to take care of youEvery single day of my life
You are the one for me, I am the man for youYou were made for me, you're my ecstasyIf I was given every opportunity I'd kill for your loveSo take a chance with meLet me romance with youI'm caught in a dream, and my dreams come trueIt's so hard to believe this is happening to meAn amazing feeling coming through...
I was born to love youWith every single beat of my heartYes, I was born to take care of youEvery single day of my life
I want to love you, I love every little thing about youI want to love you, love you, love youBorn to love you, born to love you, yes I was born to love youBorn to love you, born to love you every single day of my lifeI was born to take care of you every single day of my life
My life, hey hey, every single day of my lifeI was born to love youWith every single beat of my heartYes, I was born to take care of you, honeyEvery single day of my life

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu