Old Town Time!!!

Rinduuuuunyaaaa~


Setelah beberapa lama aku tak melepakan diri aku di sini... akhirnya aku berjaya juga menghasut kawan aku supaya merehatkan diri kitaorang di OLDTOWN... aku rasa last hari tu ialah bulan puasa... makan MY DULANG... memang sedap dan harga yang berpatutan kerana makanan yang di beri agak banyak... agaknya itu sebab dia letak nama MY DULANG... 
 Macam mana aku boleh terlepak di Old Town nie... semuanya salah budak kechik yang terlebih gula di dalam badan Nadia Gedix... dia yang bertanyakan kepada aku tentang Old Town... oleh sebab aku dah lama tak ke sana... so aku tak sure apa yang aku boleh suggest kan... cuma yang terlintas di dalam kepala aku ialah nasi lemak Old Town yang sedap... nasi yang lembut, sambalnya yang pedas, ikan bilis goreng, kacang, sayur timun dan terbaru dia ada letak sedikit kerabu sayur... macam kerabu sayur ala thai... yang paling penting ialah ayam goreng dia yang sangat rangup, membuatkan kita mahu makan tanpa melihat kiri dan kanan. Aku memang suka kan sambal di Old Town... rasa pedasnya yang memang membuatkan lidah anda tidak mahu berhenti untuk makan lagi... minuman pula... my favorite XI MUT iced tea... yesssss!!! kalau aku dapat minum ni... rasa dia sama seperti satu kelegaan yang menerejah seluruh badan dan membuatkan anda berasa aaaahhhhhh~~~~~ kalau nak aku bagi bintang untuk makanan yang ada dekat old town ni memang tak sesuailah... sebab aku memang suka makan kat sini... bias lah plak kan... let's da picture speak... kekekekeke (gambo ade sore kew nak speak kan)

bihun goreng tom yum... teh tarik ais and xi mut iced tea yay!!!

"muka budak gembira bila dapat makan" my fren's caption

my fave dish~ nasi lemak ayam goreng so damn delicious 

actually aku curik teh ais lemon rina... hahaha nak jugak

"rina!!! aku tunjuk je bihun goreng kau... tak curik pon" Hahahahahah

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu