HELLOO HELLO HELLLLOOOOO AGAIN DEAREST

2019 DAH WEYHHHHHHHH



Seriusly saya sangat, sangat malas nak menulis lagi dan buat review kat blogspot ni. Zaman sekarang ni berapa ramai yang masih suka membaca? kebanyakkan semua orang lebih suka tengok IG, tengok FB and baca twitter. Sebabnya lebih ringkas dan straight to the point kan, kalau masih ada yang suka baca blog pun lebih berminat dengan blog memasak.

Jika korang rasa saya nak buat blog masak-masak, memang salah banyak lah. Saya dengan memasak memang tak seiringan, sebab saya lebih suka makan dan jika masak pun aku akan campak-campak je, bukan mengikut resipi yang telah sedia ada. Nanti aku tambah bawang putih lebih lah, cili padi lebih lah dan yang paling penting semua jenis sos akan masok skali dalam masakkan tu.

Apa khabar awak -awak yang masih rajin membaca blog

Nampaknya cerita untitled tu akan stop je kat situ sebab sekarang banyak sangat cerita macam tu kan kat tv 3, jadi tak payah lah aku tulis lagi.

Frozen pula, tak lama lagi je kita akan di sajikan dengan Frozen 2.... jadi tak payah lah kita sambung cerite tu.

Saya plak, saya dah tak kerja dengan swasta tetapi saya dah bekerja dengan kerajaan, jadi bahasa yang di gunakan akan di tapis.... ahahahahahahahahahahah

Sekarang ni I have someone... Someone that fill the emptiness inside... Terima Kasih Sayangku kerana hadir di dalam hidup ku... nanti lah bebila saya tulis nukilan romantik untuk awak, sebabnya idea tak datang lagi.

Cik Ton pula, sehat Alhamdulillah tetapi sekarang ni saya jauh di rantauan.... huhuhuhuh sedeyh... bak kata orang dah jadi amanah negara dan berkhidmat untuk mesyarakat, seriusly aku tak tahu lagi nak manage masa, macam tak cukup tangan je buat kerje... sebab kerje tak boleh bawak balik... ade software pon tapi tak boleh nak membantu sebab die nak jugak guna wire khas... tak pelah nak buat macam mana sebab kt opis pun kerja lain ade lagi yang kene siapkan... kerje bersama masyarakat pun nak kene libat kan diri... jadiiiiiiiiiiii saya kene jadi naruto.... tak pun boboiboy kuaseeeeeeeee limeeeeee!!!!!!!!!!!!!

ok habis dah aku komplain pasal hidup saya... dengan ini saya ingin melancarkan cerita yang di Inspirasikan oleh Sayangku..... jeng jeng jeng.... Tajuknyeeee..... jeng jeng jengggggggg

KASIH LUNA SANG RIENTA

Pastikan anda membaca cerita baru saya ini... dan doakan cerite ini akan ade penamatnye.... tidak seperti cerite yang lain OKAYYYYYYYYYYY

i love u all

p/s: sayanggggggg ku..... saya tengah mesej sayang sambil tulis ni.... n tengok avengers kt tv 3...... love u so much sayangggggg ku.....

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu