I'm so GiLa like Vanilla La La La laaaaaaa

Nivea Vanilla Hand n Body Lotion


Sementara aku maseh ade idea untuk menulis mengenai Lotion Nivea ni, baik aku tulis dengan kadar segera kan. Jadi mesti korang korang yang pergi bershopping di Guardian setiap jumaat hingga ahad pasti akan terlihat mahupun terpandang lotion Nivea yang baru ni.
Yeah betui aku ni pengguna Nivea yang tegar, terutamanya ubat ketiak (deodorants) dan lotion... Kalau takde atau tukar brand lain rase hidop ini tak complete. Sudah dua bulan daku mencari akan lotion mandian yanh Nivea keluarkan namunnnnnnn.... Sob sob sobbbbbb aku tidak jumpainyaaaa di mana... Mana... Apakah dosa aku sehingga di perlakukan sebegini... Untuk orang yang maha malas macam aku, bath lotion ini sangat... Sangat... Sangat berguna, namun apa kan daya... Ia sudah tiada... Kadang kadang dalam hidop ini kita kene melepaskan bende yang kita suka pergi, barulah kita akan menghargai benda yang baru datang... Maka bertemulah aku dengannnnnnnn... Jeng jeng jenggggg...
NIVEA VANILLA LOTION... (Sila sebut vanillarrrr hokey, baru diva sikit munyik dia) kulit aku ni sensitif dengan bahan cucian, kalau cucian badan nie ok sikit tapi pelan2 dia start kering, kalau pakai fab lagi teruk, sehari dua dah boleh nampak kulit tangan mengelupas... Cif yang pencuci serbaguna tu lagi teruk, on the spot... Jadi lotion adalah jalan terbaik untuk aku.
Nivea Vanilla ni bau dia macam makanan, mula mula kawan aku start pakai dulu... Wangi aku pun tergoda walaupun dia pakai kat tangan je. Aku asalnya nak beli Nivea Cherry Blossom, baru lah awesome macam cerita 3 gadia manis season dua... Tapi sold out ye tuan tuan dan puan puan skalian alam.
Aku pun layan kan aje Nivea Vanilla ni, Cik Ton puji wangi, kawan kawan aku pun kate aku wangi... Wow tak payah pakai minyak wangi ler lepas nie kan, wangi semedang aku nie... Dah tentu tentu aku letak satu badan untuk mengelakkan kulit kering.
Kenapa aku suka sangat dengan lotion Nivea ni, bagi aku Nivea ada pengeluar terbaik dalam Lotion badan, jika aku mengalami kulit kering, baru pakai beberapa hari dah okay balik... Selain itu juga Lotion Nivea nie buat aku rase confident n Gila macam bau Vanilla yang buatkan orang orang tergila gila... bukan aku tapi rasa nak makan... Hahahaha dan juga memang rase diri awesome sangatttt... (HA.   HA .   HA... aku ketawa) 
Jadi kalau korang nak tahu macam mana bau lotion Nivea baru nie... Pergi lah ke mana mana tempat yang ada jual contohnya watson, guardian, caring dan sebagainya.... The end dahhhhhhh



P/s: aku sekarang dah attached dengan cerita 3 gadis Manis musim 2, memang tiga orang pelakon tu kiut sangat... Kalau lah aku ade chance dapat housemate cam gitu... Sekarang nie housemate aku, cik ton n en.sabri ler ye idokkkk.... 

Kalau mengkome nak tengok jangan lupe setiap isnin jam 4 ptg ke 5 tah... Ade episode baru 3 gadis manis nie kat www.3gadismanis.com.my

Enjoy guyssssssss


Extra p/s:
*maafkan jika anda terjumpa salah ejaan... Kerna aku maleyh betui nak mengecek ejaan kat dalam telipon ni ye... Selamat membaca ye anak anak skaliannnn

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu