Burger Nasi Lemak (McD) yucksssss!!!!!

Hahaha Drama lebih je tajuk dia



Untuk peminat peminat setia begermbire macam aku ni, ADA NAMPAK MUMMY HAPPY???? Sebenarnya beger nasi lemak dari Mc Donald ni, bukanlah teruk sangat sampai nak di klasifikasikan sebagai yucks... Sedap je sebenarnya... Betuiii tak tipuuuuu cuma aku tak suggest untuk korang makan ler.
Kenape tak mo suggest??? Sebab...... Satu je sos sambal dia macam ade something wrong dan lagi satu karamel onion dia yang menyebabkan aku tak suka... Rase mual n bosan untuk makan...
Apa yang beger tu kurang... Kita makan nasi lemak klw ade crunchy ikan bilis dengan kacang memang lagi syiok kan... Jadi beger tu kekurang elemen crunchy... Ayam tu crunchy betuiiiiii... Tapi bile ko dah bubuh sambal, timon ler dan hape hape lagi akan membuatkan ayam crunchy tu tak crunchy dah... Atau mungkin McD boleh gunakan resepi Ayam Goreng dia kt daging ayam tu... Lagi sodap kowt... Crunchy n spicy... Wow... Kepada sesiapa nk mencuba, sila lah cuba... Saya tidak akan menghalang atau menge STOP awak awak skalian... Daripada merasai beger ini... Cuma saya tidak Strongly Suggest okeyhhhhhhhhh

SOS sambal dia dah killing the beger
P/s: saya masih suka makan beger ayam kat kepsi... IM SORRYYYYYYY HAHAHA

Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu