SAUSAGE WAFFLE

Jalan-Jalan Cari Makan part 1


Hobi aku di waktu lapang ialah mencari makanan yang sedap-sedap dan mencuba menu-menu baru yang di pasarkan oleh restaurant-restaurant makanan segera... oleh itu aku boleh bagi tahu dekat semua kawan-kawan aku di mana dieorang boleh menjamu selera dengan makanan yang fabulos... bagi aku semua makanan aku boleh makan akan tetapi aku akan bersifat jujur dlm mengkritik makanan... walaupun sebenarnya makanan fast food... boleh dikatakan semuanya sedap


iklan sausage waffle: should i try it or should i just not~

Sausage waffle di jual di kedai yang bernama mini donut... kalau korang suruh aku rating donut dia... aku kasi 3 setengah bintang kerana tiada originaliti dalam menghasilkan rupa bentuk donut tersebut dan lebih menyerupai donut BIG APPLE tetapi rase mini donut dan big apple... ofkos lah big apple mendahului... di mini donut juga di jual mini cup cake... sedap dan rupanya menarik... ok back to da title... sausage yang di salut dengan tepung dan di masak seperti waffle... jadi tepung yang menyaluti sausage tadi akan bercorak-corak seprti waffle... 


dis wat im tryin to say... kalau salutan tepung waffle nya yang tebal menimbulkan rasa muak

apa yang menarik dengan sausage waffle ini... ia bergantung kepada siapa yang masak waffle tersebut... bagi aku jika tepung yang menyalutinya agak tebal maka rasa muak dan bosan untuk menghabiskannya akan menguasai diri anda... kemungkinan rasa ini terjadi kerana tepung waffle itu yang manis dan menyaluti sausage yang tidak mempunyai rasa atau pun ermmm rasa sosej lah dan di letak pula mayonis dan cili sos di luar... cuba anda bayangkan roti manis di letakkan sos cili dan mayonis... adekah rasenya akan serasi atau akan saling menolakan... itu sebenarnya terpulang kepada anda... bagi saya jika waffle di luarnya garing dan tidak tebal maka kemungkinan ia akan menghasilkan rasa yang sedap... tetapi aku... mungkin tidak akan cuba lagi... apa kata anda i just give 2 and half star for sausage waffle from mini donut 


Sausage Waffle: is dis a yes or is dis a no... u decide 
 p/s: i think waffle is da best just the way they are... tapi dekat kedai Pancake House Waffle di makan bersama ayam madu memang terbaek... u know its sweet but still had the savory flavor 




Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu