Laaaaa Dah 2024 ke?

 Seriouslah KORANG??!!!!!

Well selamat datang ke Blog yang ownernye suka suka hati nak tulis
Suka suka hati nanti dah bosan,
Haaaaa?
Ape die?
Owner blog ni ada ADHD?
Dia punye level interest dia kejap je
Lepas tu... Semua cerite tergantung sepi

Well my dearest sebenarnya, betapa aku 
Excited nak tulis cerite Pasal
Kasih Luna Sang Rienta
Betapa aku terpakse memerah otak
Study bab teknologi makan and sejarah
Supaya cerite sye nampak bijak

Namun tetibe MR QUEEN wujud di TV
The exact same time aku menulis cerite INI
Ya ALLAH kecewa guys... Kecewa
Aku baru je nak bangga sebab dapat tulis
Yang konsepnye original
OK fine aku curi sikit cerite yg IU berlakon
Merentas Massa...

Jadi itu lah sebab kenapa selepas eps 4
Tiada lagi sambungan
Kerana mood dah kelaut dalam
Sedeyh 😪😪😪😪😪
Jadi soalanye
Adekah cerite Kasih Luna Sang Reinta akan bersambung.....
Jawabnya....
Yupppppppppp
Nantikan guys
Tapi sebab aku tulis pakai phone
Macam tak professional je kan...
Tapi... Insya ALLAH 
sye akan Cuba... Habiskannya pada tahun 2024 INI 😂😂😂😂😂😍

Well nak lari dari tajuk sikit...
Jadi untuk tahun 2024 ni
Aku ingin menjadi seseorang yang aku tahu
Aku boleh, Dari segi kehidupan dan kerjaya
Aku nak focus lebih ke arah kesihatan
Terutamanya mental dan emosi

Benar kisah cinta aku menemui jalan buntu di tahun 2023, iye benar kisah itu membuat aku terduduk berfikir dan mengalirkan air mata, iye benar aku lost sekejap dari alam Maya ini dan berada di suatu alam yang lain.
Kalau aku di bunuh time tu, percayalah aku tak rase ape... Kalau aku cedera time tu, cedera perasaan aku lagi sakit...

Emosi dan mental health pula
Not in the right conditions
Running help me a lot
Its keep me going
Keep me sane 
Keep me awake 
Dan yang paling penting
Buat sye berfikir secara waras
Media social... Yes posting ape2
Vids or pics also keep me more happier

Sekurang kurangnye itulah ubat sye
Yuppp tahun lepas smp kne nebulizer
Sebab tak boleh nafas
Terlampau stress
Coz myself know something what 
I'm gonna to find out
Body collapse dulu sebelum tahu
The most heart breaking news
So bile news tu sampai
Badan dah terlampau sakit untuk
Merasa yang sebenrnye emosi tersangat sakit
NUMB... Sangat NUMB

Dia delay... Several days after baru aku nanges macam orang giler...
Tapi ape je yang jadi itu lah takdir ALLAH
semuanya sudah tertulis
Apa sahaja yang jadi
Ujian yang ALLAH sediakan untuk kita
Its make u stronger... YES
Its make u believe u are more than what u  think
Its make me have faith n believe everything happened for a reason.

The Numbness in me, make me believe... I boleh drive dari hujung sini ke hujung sinun... 8  or more hours? Its okay... Boleh punye... Orang kate semangat Alpha Woman dah take over 🤣🤣🤣🤣🤣😅

Yesssssss
Aku mula meredhai
Aku mula mencari
Aku mula melihat hati Dan diri sendiri
Di mana yang tak betul
Cuba di betulkan
Yang mana kurang
Cuba di lebihkan
Alhamdulillah di saat NUMBNESS menyerang diri aku
ALLAH datangkan seribu satu rezeki buat aku.
Mungkin ini lah tegurannya 
Betullah... Tanpa sedar kadang kadang kita minta sesuatu Lima Kali sehari
Namun kita masih buat...
Bile kite tersedar sebenarnye
ALLAH hanya memakbulkan DOA kita.
Solat tahjudd yang selama ini aku mohon untuk melupakan seorang manusia
Bertukar menjadi DOA syukur kerana penciptanya masih menyayangi diri ini.

Semoga 2024 ni,
Aku menjadi lebih baik dari semua segi
Aku menjadi lebih ceria
Start to avoid drama
Semoga everything goods lah
To u, to me
And to everyone...

TERIMA KASIH 
KERANA MEMBACA SAMPAI HABIS
KEEP ON READING PEOPLES

LOTS OF LOVE

P/s: my current song yang bagi I semangat ialah Baddest (KDA) & Counting Stars (OneRepublic)


Comments

Popular posts from this blog

Movie BANGUNAN by Khir Rahman??? macam bodoh je~

Filem Sheriff.... Twist sana... Twist sini... Jomlah Makan Twister

Brand's InnerSHINE Prune Essence with Camu Camu